سرویس حمایت از استریمر ها چیست؟

سرویس حمایت از استریمر ها چیست؟

سیستم حمایت از استریمر ها یا سرویس حمایت از استریمر ها، به شکل معمول یک وبسایت است که استریمر های بازی ها با استفاده از آن میتوانند خدماتی دریافت کنند که به راحتی درامد داشته باشند. این سرویس ابزار های مختلفی را مهیا میکند تا کاربرانی که به شکل زنده استریمر ها را در سایت های مختلف همچون آپارات، یوتیوب و توئیچ تماشا میکنند ترغیب شوند که استریمر را حمایت کنند.

یک سرویس حمایت مالی به استریمر اجازه میدهد تا با ساخت درگاه پرداخت شخصی سازی شده و وارد کردن کیف پول خود در این درگاه به شکل خودکار مبالغ دریافتی را در حساب خود دریافت کند.

اکسودونو (XODONO) نیز یک سرویس حمایت از استریمر است که امکانات مختلفی در اختیار استریمر ها قرار میدهد تا بتوانند از استریم خود درامد بیشتری کسب کنند. برخی از این امکانات به شکل زیر است:

 

سیستم هشدار به هنگام حمایت:

این سیستم به هنگامی که حمایتی از طرف حامی یا همان دونیتور انجام میشود فعال میشود و بر روی استریم نام فرد حامی با مبلغ حمایت را ظاهر میکند که این سیستم در اکسودونو بهتر از هر سیستم دیگری قابل شخصی سازی است که از انواع فرمت های مختلف فایلی برای پس زمینه، محتوای اصلی اعلان و… پشتیبانی میکند.

سیستم هدف گذاری:

این سیستم کمک میکند تا استریمر هدفی مالی برای خود درست کند و با نمایش یک نوار زیبا بر روی استریم میزان پیشرفت وی را نشان میدهد. این سیستم در اکسودونو نیز با انواع مختلف نوار ها برای سبک های مختلف باعث شده که این سیستم بیشتر و بهتر از قبل مورد استقبال استریمرها قرار گیرد.

سیستم آمار گیری:

این سیستم نیز طراحی شده تا حامیان برتر استریمر را با انواع فیلتر های مختلف بر روی استریم نشان دهد.

اکسودونو مفتخر است که همه این خدمات را به شکل رایگان در اختیار استریمر های عزیز قرار میدهد. اکسودونو امکانات ویژه ای نیز دارد که استفاده از آن ها هزینه کمی برای استریمر ها خواهد داشت. برخی از این امکانات به شکل زیر است:

فروشگاه اموجی:

فروشگاه اموجی به استریمر ها اجازه خواهد داد تا اموجی های خود را بسازند و برای آن ها هزینه ای تعیین کنند، پس از انجام این کار حامیان میتوانند با خرید این اموجی ها (حمایت از استریمر) اموجی خریداری شده به قیمتی که استریمر تعیین میکند را بر روی استریم ظاهر کنند!

رای گیری:

با استفاده از این سیستم استریمر ها میتوانند سوالی (رای گیری) را بر روی استریم خود به نمایش بگذارند و از حامیان و تماشاگر ها درخواست کنند که با مراجعه به درگاه حمایت آن ها رای خود را اعلام کنند. نتایج نیز به شکل زنده بر روی استریم به نمایش گذاشته خواهد شد! دیگر نیازی به شمردن رای ها در کامنت های استریم را میتوانید فراموش کنید.

شمارنده:

استریمر ها میتوانند شمارش گر های مختلفی را قبل از شروع استریم به نمایش بگذارند تا تماشاگران و حامیان زمان دقیق استریم را مشاهده کنند.

اکسودونو همیشه در تلاش خواهد بود امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا استریم و حمایت از استریم را لذت بخش تر از چیزی کند که تا کنون تجربه شده است.